انواع روش های دریافت ویزای شینگن

شهروندان ایالات متحده تا زمانی که دارای گذرنامه آبی باشند ، برای ورود به این منطقه به ویزا نیازی ندارند. آنها می توانند تا 3 ماه بمانند. با این وجود ، باز هم باید شرایط گذرنامه را برای کشور مورد نظر خود بررسی کنید. به عنوان مثال ، ممکن است گذرنامه شما به مدت 6 ماه از تاریخ ورود شما معتبر باشد.
با این حال، لیست کاملی از کشورها که نیاز به اخذ ویزای شینگن دارند مانند روسیه، ایران، بحرین، تایلند، عربستان سعودی، 
کامبوج، ترکیه، یمن و زیمبابوه و … هستند.

برنامه سفر خود را مشخص کنید


1-قبل از رزرو سفر شرایط ویزا را بررسی کنید. اگرچه قبل از درخواست ویزا سفر خود را رزرو کرده اید، قبل از رزرو باید در کنسولگری آن کشور شرایط و الزامات ویزا را چک کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که قبل از رزرو قادر خواهید بود کلیه شرایط مورد نیاز را برآورده سازید تا مشکلی برای ورود به کشور مقصد نداشته باشید.
2-قبل از درخواست ویزا، سفر خود را برنامه ریزی و رزرو کنید. هنگام درخواست باید اطلاعاتی درباره سفر خود به سفارت ارسال کنید. بنابراین سفر خود، رزرو هتل و بلیط پرواز را تهیه کنید.
3-اسناد را نگه دارید. در هنگام برنامه ریزی سفر، اسناد و مدارک سفر خود را حفظ کنید. شما باید این مدارک را به عنوان اثبات مکان و دلیل مسافرت به کشوری در منطقه شینگن به سفارت خانه آن کشور ارسال کنید.


درخواست برای شغلی که پیدا کردید


بعد از پیدا کردن شغلی که متناسب با شما باشد ، درخواست شغلی ارسال کنید. معمولاً بیشتر شرکت ها مدارک زیر را از شما درخواست می کنند:

رزومه کاری
کپی مدارک تحصیلی
توصیفات کارفرما
نمونه کارهای شما
در مصاحبه شغلی شرکت کنید

بسیاری از شرکت ها این امکان را به شما می دهند که در مصاحبه آنلاین ، یعنی از طریق اسکایپ شرکت کنید. با این حال ، برخی دیگر سیاستهای دقیقی دارند که متقاضیان شغل باید برای مصاحبه حضوری نشان دهند. در این صورت ، باید برای ویزای کارجو درخواست کنید و در مصاحبه شرکت کنید. در صورت به دست آوردن شغل ، باید در کشور محل اقامت خود برگردید و برای ویزای کار اقدام کنید، همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است.

البته این تنها راه برای پیدا کردن شغل در آلمان است. راه های دیگری نیز وجود دارد از جمله اخذ ویزای کارجو و رفتن به آلمان برای یافتن شغل به صورت حضوری و غیره.



مجوز جدید "گذرنامه استعدادیابی"


در سال 2016 ، در تلاش برای جذب افراد خارجی بیشتر ، دولت فرانسه دستیابی به برخی از مجوزهای کار برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا / EEA / سوئیس را آسانتر و ساده تر کرده است و مجوز "استعداد گذرنامه" نیز نمونه ای از این دست است. این مجوز اکنون شامل ده دسته زیر است:
  • فارغ التحصیلان ماهر اخیر
  • کارمندان یک شرکت نوآورانه
  • کارگران بسیار ماهر (دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپا)
  • کارمندان در یک مأموریت با قرارداد کاری فرانسه
  • محققان / دانشمندان
  • قهرمانان یک پروژه اقتصادی نوآورانه
  • سرمایه گذاران اقتصادی یا مالی
  • نمایندگان شرکت
  • هنرمند / مجریان
شخصی که در سطح بین المللی یا ملی مشهور است در علوم ، ادبیات ، هنر ، آموزش ، ورزش و غیره
به طور خلاصه ، اگر شما یک مجری ، حرفه ای مستقل یا کارمند باشید که از نظر مقامات فرانسوی این توانایی را دارد که سهم مهمی در اقتصاد فرانسه بخصوص در زمینه های فکری ، علمی ، فرهنگی ، ورزشی یا بشردوستانه داشته باشد. ، و شما در یک پروژه خاص شرکت خواهید کرد ، سپس می توانید برای این اجازه اقامت چهار ساله تمدید پذیر درخواست کنید.

Comments