معرفی بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

 ویکتوریا سیکرت که در سرتاسر جهان به خاطر خطوط خیره کننده لباس زیر زنانه، شوهای مد جسورانه جهان شناخته می شود، یکی از شناخته شده ترین برندهای لوکس جهان است. از اوایل دهه 1990، عطرهای زنانه ویکتوریا سیکرت به لطف رایحه‌های فریبنده و فریبنده و بطری‌های بسته‌بندی زیبای خود، اغلب در صدر جدول پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند.

عطرهای ویکتوریا سیکرت که با تجملات مقرون به صرفه، رایحه‌های عمیقاً زنانه، و جوهره‌ای از زرق و برق مدرن تند و ظالمانه همراه شده‌اند، به محبوبیت شدید زنان در همه جا تبدیل شده‌اند. امروز، ما در حال غواصی در دنیای حسی این برند محبوب هستیم و آن عطرهایی را که سزاوار جای گرفتن در مجموعه عطر شما هستند، برجسته می کنیم.


 

ویکتوریا سکرت صورتی

عطرهای ویکتوریا سیکرت و بادی میست تمایل دارند تا مرز میان میوه ای و گلی را با ظرافت واقعی و با نگرش سرکش و شهوانی طی کنند. ویکتوریا سیکرت صورتی یک نمونه فوق العاده از این است: نت های میوه ای ماندارین، ترنج و توت های عرعر را با یک دسته گل وحشی از عبارات گل ترکیب می کند، به لطف گنجاندن برگ بنفشه، گل صد تومانی، فریزیا، نرولی و زنبق دره. . در پایه، مشک، خس خس، چوب صندل و وانیل جذاب و گرم کننده را خواهید دید که این عطر را به عطری قدرتمند و در عین حال فریبنده برای زنانی تبدیل می کند که از زندگی در حد نصف خودداری می کنند.

ویکتوریا سیکرت صورتی با ماندگاری مناسب و قدرت فراوان، انتخابی عالی برای خانم هایی است که به دنبال عطری هستند که جنبه زنانه خود را نشان دهد. سرگرم‌کننده، خوش‌بینانه و بیش از کمی معاشقه، یک انتخاب عالی برای شب‌های قرار و مهمانی‌ها است.

ویکتوریا سکرت بامبشل

عطرهای شرقی زیادی در مجموعه ویکتوریا سیکرت وجود ندارد، اما Secret Bombshell - یک عطر گلی و شرقی با جذابیت واقعی و ماندگار - قطعا پرچمدار این سبک منحصر به فرد و جذاب است. این عطر با نت‌های لطیف گل صد تومانی سفید که جای خود را به مریم گلی و مشک عجیب و غریب می‌دهد، گرما و رمز و راز فراوانی را به پوست می‌بخشد و در عین حال حالتی شاداب، سرزنده و در فضای باز را حفظ می‌کند.

این عطر قوی‌ترین عطر موجود در مجموعه نیست و Secret Bombshell عطر نسبتاً کمی دارد. با این حال، برای کسانی که به دنبال عطری خنک، با طراوت و کم رنگ هستند، این یک انتخاب فوق العاده است. ما این عطر را برای استفاده حرفه ای یا برای قرارهای غیررسمی، به خصوص در ماه های گرم سال توصیه می کنیم.

ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس

 رایحه عطر ویکتوریا سکرت نویر تیس بسیار معتدل، شیرین و کاملاً زنانه است. این عطر زنانه خوشبو از عصاره میوه‌ها و گل‌های مختلفی به وجود آمده است. در ابتدا که ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس را بو می‌کنید رایحه گلابی، سیب سرخ، نارنگی ماندارین، سرخالو به مشامتان می‌رسد. رایحه میانی این عطر شیک زنانه شامل گل‌های فریزیا، گل نخود، ماگنولیا، یاس، گاردنیای یاسمنی است. در پایان نیز ترکیبی از وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، لوبان، مشک، کهربا است که شما را جادوی خود می‌کند.
 

انتخاب یک عطر هرگز کار آسانی نیست، به خصوص اگر مجبور باشید از طیف متنوعی مانند عطری که ویکتوریا سیکرت ارائه می کند، انتخاب کنید. با این حال، انتخاب مناسب برای شما می تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد. یک عطر خوش انتخاب می تواند حس خود را عمیقاً تقویت کند و اعتماد به نفس برای لذت بردن کامل از زندگی را در شما ایجاد کند.


Comments