6 مورد از بهترین اقدامات برای صفحات لندینگ پیج سایت های فروشگاهی


انواع تکنیک های بازاریابی وجود دارد که می توانید برای تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید. اما یک تکنیک وجود دارد که همه آنها را شکست می دهد . سئو سایت سالهاست که وجود دارد و این کار را برای مدت طولانی ادامه خواهد داد. هنگامی که افراد به چیزی پاسخ دهند و یا به خرید محصولی علاقه مند باشند ، موتورهای جستجو اولین جایی هستند که به آن روی می آورند.

اگر صفحات فرود محصول شما در موتورهای جستجو برای این جستجوها رتبه خوبی داشته باشد ، باعث ایجاد ترافیک و فروش بیشتر خواهید شد.
بنابراین ، برای سهولت در بهینه سازی صفحات خود ، در اینجا لیستی از بهترین شیوه های سئو برایسایت های فروشگاهی آورده شده است.

از کلمات کلیدی طولانی با حجم جستجوی خوب استفاده کنید


کلمات کلیدی که کوتاه به طور کلی حجم جستجو بالاتری دارند. اما رتبه بندی برای آنها کار زیادی میبرد. اگر به دنبال این کلید واژه ها در گوگل هستید ، می فهمید که فروشگاه های رتبه بندی شده برای آنها ، قدیمی ترین و قوی ترین سایت های حوزه کاری شما هستند.
اگر سعی کنید آنها را مورد هدف قرار دهید ، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت و زمان زیادی را می برد. به همین دلیل است که ضمن شروع کار ، بهتر است روی رقابت کم ، کلمات کلیدیطولانی تمرکز کنید. شما با کمی تلاش می توانید به سرعت برای اینها رتبه کسب کنید. پس از تأسیس خود و ایجاد اقتدار، می توانید کلمات کلیدی با حجم زیاد را هدف قرار دهید.



برای صفحات فرود خود محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید


وقتی بیشتر صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک صفحه فرود تجارت الکترونیک خود را تنظیم می کنند ، آنها فقط سعی می کنند محتوا را که شخص دیگری از آن استفاده می کند (برای محصولاتی مشابه محصولاتشان) کپی کنید. این بر توانایی رتبه بندی صفحه آنها تأثیر می گذارد زیراGoogle ترجیح می دهد صفحات دارای محتوای منحصر به فرد را در بالای نتایج جستجو قرار دهد.
هنگامی که الگوریتم هایGoogle تشخیص می دهند محتوای موجود در سایت مشابه سایت دیگری است ، آن را به عنوان محتوای تکراری طبقه بندی می کند و از رتبه بالاتر آن جلوگیری می کند.
بنابراین ، مطمئن شوید که برای صفحات فرود محصول خود محتوای منحصر به فردی ایجاد می کنید. به تمام ویژگی هایی که محصول شما ارائه می دهد فکر کنید و سپس در مورد آنها و مزایای آنها را به سبک منحصر به فرد خود بنویسید.

بگذارید مردم نظرات خود را بیان کنند


راه دیگر برای به دست آوردن محتوای منحصر به فرد برای صفحه فرود محصول شما این است که به افراد اجازه دهیدافراد نظر خود را ثبت کنند. وقتییک صفحه به طور مرتب به روز می شود ، Google آن را دوست دارد. این محتوای تازه از بررسی ها باعث می شود صفحه محصولات شما به بالای نتایج منتهی شود.
بررسی ها همچنین اثبات اجتماعی را ارائه می دهند و می توانند به تبدیل بازدید کنندگان بیشتر به خریداران کمک کنند.

متا دیسکریپشن را بهینه کنید   

  
متا دیسکریپشن صفحه شما یک منبع برای عنوان و توضیحات صفحه است که در نتایج جستجو ظاهر می شود. این صفحه Google را شامل می شود. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که عنوان و توضیحات را با همان کلید واژه های دم بلند که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید بهینه کنید.
سایت را برای بازدید کنندگان موبایل بهینه کنید
یکی از عوامل رتبه بندی گوگل بررسی چگونگی بهینه سازی سایت برای موبایل است. هرچه سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شود ، رتبه بالاتری نیز پیدا می کند. ایجاد سایت بهینه سازی شده تلفن همراه نباید مشکلی باشد زیرا اکثر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانندShopify بطور خودکار نسخه موبایل صفحه فرود را ایجاد می کنند.

نسخه موبایل صفحه فرود شما همچنین می تواند نرخ تبدیل را بهبود بخشد زیرا تقریبا 50٪ از کل ترافیک آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه است.
                          

زمان بارگذاری صفحه را سرعت دهید


یکی دیگر از عوامل رتبه بندی گوگل در نظر گرفته شده ، زمان بارگذاری صفحه است. هرچه سرعت سایت بیشتر شود ، در نتایج جستجو بالاتر می رود. بنابراین ، اگر می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید باید تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به زمان بار انجام دهید.
افزایش مدت زمان بار نیز می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد زیرا هرچه مدت زمان طولانیتر بارگذاری سایت انجام شود ، تعداد افرادی که آن را رها می کنند بیشتر می شود. بنابراین ، پس از ایجاد سایت خود باید زمان بارگذاری را تحلیل کنید. اگر خیلی زیاد است باید برای بهبود آن اقداماتی انجام دهید. سعی کنید در مدت زمان 3 ثانیه سایت خود را بارگیری کنید.
نتیجه

این 6 روش برتر سئوسایت فروشگاهی است. آنها را امروز به کار گیرید تا به صفحه اول گوگل برسید.

Comments