وب سایت تان شامل ارتباطیداخلی ازصفحات است.
مشکلات سئو و مشکلات تجربه کاربر همیشه مربوط به این دو موضوع بنیادی است:
مورد اول خود صفحات و مورد دوم ارتباطات بین آنها، لینکهای داخلیa.k.a است.
این امر لینکهای داخلی را به دومین مورد مهم در میان اولویتهای اصلی شما تبدیل میکند.
بنابراینما امروز به تمام راههایی میپردازیم که طی آن ممکن است لینکهای داخلی مانع عملکرد سایتتان شود.
اصلاح ساختار وبسایت
یک وب سایت بهینه سازی شده، وبسایتی ساختاریافته است.
بسیاری از وب سایتها به طور کلی هیچ سازماندهی مشخصی ندارند.
چرا این اتفاق میافتد؟
به طور معمول این موضوع به این دلیل است که محتوای وبسایت به شکل پراکنده و بدون هیچ استراتژی واقعی اضافه میشود. بعضیاوقات این امر به دلیل تغییر نیازهایکسبوکار و چیزهایی است که زمانی مسائلی مهم بودند، اما اکنون اهمیت خود را از دست دادهاند.
برای اینکه بفهمید با چه مواردی کار میکنید، باید چشمانداز از معماری وب سایت تان به دست آورید.
ارتباط سئو و طراحی سایت
شمایایک طراح وب با پسزمینه طراحی گرافیکی بودید که میخواهید وبسایتی جذاب و خلاق را طراحی کنید،یایک بازاریاب موتور جستجو بودید که بر روی بهینهسازی سایت و صفحات وب متمرکز شدهاید تا بتوانید در موتورهای جستجو رتبه خوبی کسب کنید.
مورد از دست رفته برای هر دو قابلیت، استفاده و تمرکز بر تجربه کاربر بود.
در سال 2002، من در تلاش برای ساختن پلی برای نوشتن و آموزش آنچه که UX و سئو همبسته نامیدم، شروع به آموزش کردم تا تلاشهای ما با هم مداخله پیدا نکند.
برایان و جفریهایزنبرگ چندین کتاب در مورد تبدیل وب منتشر کردند که از سال 2005 با «فراخوان به اقدام» آغاز شد.
آنها دادهها و مطالعات را در طی ده سال آینده ارائه دادهاند و مزایای معماری اقناعی و طراحی وب را نشان میدهد که به وظایف کامل کاربر کمک میکند.
تیم اش صفحات هدف را مدیریت کرد و به عنوان یک مربی پیشرو در بین بازاریابها تبدیل شد و کتاب خود با عنوان «بهینهسازی صفحه هدف: راهنمای قطعی برای آزمایش و تنظیم برای تبدیل»را چاپ کرد، که اکنون چاپ دوم آن در بازار است.
Comments
Post a Comment