پیامک تبلیغاتی در صنعت زیبایی

شاید با بازاریابی پیامکی آشنا نباشید. یا شاید ندانید که استفاده از این روش بازاریابی چقدر آسان است و چه فرصت های بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. 
در ادامه سه دلیل محکم، در خصوص اینکه چرا شما باید از همین امروز شروع به استفاده از سامانه پیامکی کنید، ارائه می شود. 

به حداقل رساندن احتمال غیبت مشتری


هیچ چیز ناراحت کننده تر از این نیست که مشتری وقتی را رزرو نماید اما در زمان مقرر حاضر نشود. غیبت مشتریان باعث اتلاف هزینه و منابع قابل ملاحظه ای در کار شما می شود.
فرستادن یک پیامک یاداوری ساده، یک روز قبل از زمان رزرو شده توسط مشتری، میتواند به راحتی این مشکل را حل کند. در حقیقت، آمار نشان می دهد که 64% از مشتریان این پیامک های یادآوری را سودمند میدانند.
برای نمونه آرایشگاه مونتگومری اسکاتلند با غیبت مشتریانی که هفته ها قبل وقت رزرو کرده بودند، و یا جزییات مربوطه را در تلفن خود اشتباه وارد می نمودند، مواجه بودند.

با این حال، پس از استفاده از یک نمایندگی سامانه پیامک  و ایجاد یک سری متن-های خودکار، با نتایج قابل توجهی مواجه شدند. نرخ فوق العاده 98% ارسال موفق پیامک، تضمین می نمود که تقریبا همه مشتریان پیامک را می بینند و در نتیجه خطر غیبت کاهش می یابد.


طی 4 روز، توانستند از این طریق 112 پوند درآمد کسب کنند. هزینه پایین پیامک، در مقایسه با هزینه متوسط آرایش و سشوار به این معنی است که آن ها تنها با احیا یک قرار آرایش در ماه می توانستند هزینه سرویس پیامکی را جبران کنند.

پیشنهادات جذاب ارائه کنید
حتی وقتی که به دنبال به حداقل رساندن تعداد غیبت مشتریان نیستید، باز هم می توانید از این کانال برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنید.
با ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی می توانید پیشنهادات فوق العاده و هدفمندی را برای مشتریان خود ارسال کنید. پیشنهاداتی نظیر تخفیف 25% خدمات سشوار در ساعت های خلوتی آرایشگاه، یا تخفیف ویژه برای خدمات ماساژ، از جمله پیشنهادات شخصی سازی شده ای است که می توانید از طریق پیامک برای مشتریان علاقه مند ارسال کنید.
با توجه به نرخ پاسخ 32%، شانس زیادی وجود دارد که شما از این راه درآمد قابل ملاحظه ای کسب کنید.

دادن گزینه های متفاوت و جذاب به مشتریان


با وجود گزینه های مختلف پیشروی مشتریان، صنعت مو و  زیبایی چالش سختی برای تبدیل آن ها به مشتریان وفادار دارد. اما این مشکل راه چاره دارد.
اگر خدمات شما نسبت به رقیبتان اندکی گرانتر است، نگران نباشید. کلید حفظ مشتریان جدید (غیر وفادار) بیش از هرچیزی در خدمت رسانی به مشتری است. شما ممکن است داخل سالن خود، تجربه فوق العاده ای را برای مشتری خود رقم بزنید، اما کار اصلی پس از آن اتفاق می افتد.


فردای آن روز، ارسال یک پیامک ساده تبلیغاتی ساده حاوی تخفیف برای رزرو بعدی، برای مشتری، نه تنها برای شما سودآوری دارد، بلکه این بازاریابی پیامکی به مشتری این حس را القا میکند که شما همواره به او فکر میکنید. استفاده از نظرسنجی های پیامکی نیز یک راه بسیار موثر است که هم باعث ارتقا وفاداری نسبت به برند میگردد و علاوه برآن بازخوردهای مهمی را در طی زمان در اختیار شما قرار میدهد. از مشتریان بپرسید که چقدر از خدمات شما راضی هستند، چگونه میتوانید خدمات خود را ارتقا دهید، و اینکه آیا شما را به دوستان خود پیشنهاد میکنند؟ اگر مشتری ببیند که شما به شکل فعالی به دنبال ارتقا کار خود هستید، احتمال بیشتری دارد که در آینده دوباره به شما سر بزند و این پیشرفت را به چشم خود ببیند.
اگر واقعا می خواهید از رقبا متمایز باشید، کارتهای وفاداری موبایلی یک راه مناسب ترغیب مشتریان به بازگشت دوباره به سالن شماست. شما می توانید برای مشتریانی که به تعداد مشخصی از خدمات شما استفاده نمایند، هدیه بدهید و به این ترتیب نشان دهید که برای آنها ارزش قائل هستید.

Comments